torsdag den 26. april 2012

Velkommen til Aze' UP! blog

Velkommen til mit første blog-indlæg, på min definitivt første blog.
Jeg har altid haft et meget ambivalent forhold til blogs, men forsøger mig nu alligevel med min egen, som et forsøg på at træde et skridt videre ind, i dette årtusindes mange e-muligheder.

Bloggen kommer udelukkende til at omhandle min nye bil, en VW UP!, som er en bil de fleste efterhånden kender, til trods for at den dårligt at kommet på markedet endnu.
Hvorfor så lave en hel blog, kun om én bil? -Af flere grunde...dels fordi den skal gennemgå en større forvandling, og jeg gerne vil have et sted at vise processen (ikke mindst for min egen skyld), og dels fordi jeg alt for ofte glemmer at tage billeder af de ting jeg laver, hvilket jeg nu forhåbentlig bliver lidt mere "tvunget" til, på en ny måde.
Sidst men ikke mindst, fordi mange af de ting jeg laver, ofte er rigtig interessante for andre, og kan være med til at give inspiration til lignende projekter, og opgraderinger. 
Jeg har selv fået ekstremt meget inspiration, viden, og know-how, ved at følge med i andres arbejde worldwide, og jeg håber at jeg kan bidrage til at flere kommer igang med spændende projekter, som andre igen kan følge med i....



Ingen kommentarer:

Send en kommentar